El coneixement local permet oferir un ampli ventall de serveis i ser àgils en les respostes gràcies al treball en xarxa dels 31 municipis que participen al projecte.
Actuem com a finestreta única a l’administració centralitzant els tràmits de les diferents àrees de l’ajuntament i treballant en col·laboració amb agents externs: ACCIÓ, Diputació, Consell Comarcal, Universitat, etc.
El programa també centralitza les peticions de propietaris o gestors de naus i parcel·les que volen promocionar el seus espais. Només cal que imprimeixin aquest formulari i l'enviïn per correu electrònic.
Oferim informació personalitzada aprofitant els recursos de l’administració.
Tràmits per a la creació d’empresa, guia per la localització i establiment del negoci (pla d’ordenació urbanística i pla d’usos), acompanyament en l’elaboració del pla d’empresa.
Tramitació per l’obertura del negoci: llicència d’activitats, llicències d’obra major o menor, catàleg d’espais disponibles en venda o lloguer al territori...
Selecció de personal: borsa de treball, incentius i ajudes i programes formatius.
La col·laboració amb els diferents agents que intervenen en els processos d’inversió és imprescindible per assegurar l’èxit dels projectes.
ACCIÓ representa un partner bàsic pel que fa al suport a la internacionalització.
Podem oferir contactes amb els sectors empresarials i ser la via d’entrada per la cooperació empresarial.
Acompanyament i seguiment a l’inversor.
Oferim assistència en els projectes d’expansió i seguiment de les inversions de les empreses que s’implanten al territori. Assessorem sobre les opcions actuals per augmentar la seva competitivitat, innovació i accés al finançament.